15099754451bIXE.jpg

Cod: 10834

ISBN: 978-606-39-0134-8

Editura:

Data aparitiei: 2017

Colectia:

Pagini: 470

Disponibilitate: in stoc

Anticoruptia in mediul de afaceri

Autor:

Plecand de la evidenta cadrului juridic, coerent si perfect aplicabil, nu putem sa nu remarcam putinatatea jurisprudentei in raport de realitatea zbaterii vadite a grupurilor de presiune in a-si urmari interesele private – exprimate mai mult politic si, indirect, si de ultima instanta, economic. Iese in relief astfel implicarea mult prea restransa a mediului de afaceri in a-si urmari in mod transparent interesele legale prin mijloace judecatoresti, asteptand, parca, miscarea, manifestarea legiuitorului.

Corpul legiuitor se infatiseaza ca purtator de cuvant al unor manopere particulare; chiar daca acestea nu sunt, neaparat, de natura obscura, lipsa de transparenta si de dezbatere caracterizeaza viata publica a cetatii ca fiind cel putin minimala.

Concluzia ne conduce la un conglomerat caracterizat prin lipsa de participare vadita a mediului cetatenesc, la o fractura grava a societatii, conturand cel putin un trist dezinteres national, pe care il percepem ca fiind periculos pentru a marca locul si rolul nostru la nivel european.

In sustinerea celor de mai sus am avut in vedere jurisprudenta – in special aceea a Curtii Constitutionale –, actele normative si doctrina de pana la 1 noiembrie 2017.

Anticoruptia in mediul de afaceri - Conducere

Alte numere ale revistei

PARTENERI UNIVERSUL JURIDIC

VA RECOMANDAM

museum