1260438295ZxxUb.jpg

Cod: 2893

ISBN: 978-973-127-235-1

Editura:

Data aparitiei: 2009

Colectia:

Pagini: 164

Disponibilitate: in stoc

Solutii fiscale pentru perioade de criza - Reorganizarea afacerilor. Aspecte fiscale

Autor:

Lucrarea "Solutii fiscale pentru perioade de criza" nu este pestele pe care inteleptul il da celor flamanzi ca sa-si sature foamea o singura data, ci o lectie de pescuit pentru ca beneficiile sa fie pe termen lung. Am extrapolat proverbul chinezesc in lumea afacerilor de astazi, in care autorii propun solutii reale si viabile, adaptate mediului de business care traverseaza o perioada delicata, despre al carei epicentru analistii macro-economici nu stiu daca s-a produs inca.

Tocmai de aceea, lucrarea "Solutii fiscale in perioade de criza" este un instrument de lucru sine qua non pentru managerul roman, nici foarte tehnicista, dar nici "romantica" - asa cum spunea Alan Greenspan despre bancherii americani care au declansat seismul financiar.

Andrei Cristea
Project Manager & TV Presenter Money Channel


"Recomand cu mare placere aceasta lucrare care constituie, in mod evident, o noua forma de abordare practica a problemelor intr-un mediu economic instabil precum cel din Romania.
Lucrarea reprezinta un praxis complet cu privire la cele mai importante probleme care influenteaza decizia de business in situatii de criza si nu numai. Pornind de la tema centrala a planificarii fiscale inca din faza de start-up, lucrarea ofera o imagine de ansamblu asupra aspectelor de natura juridica si fiscala privind formele de organizare a afacerilor.
Conceptia autorilor porneste de la premisa ca succesul unei afaceri nu consta doar in reducerea costurilor fiscale, ci, mai ales, in alegerea formelor prielnice de manifestare. Nu in ultimul rand, autorii trateaza intr-un mod agregat tema restructurarii afacerilor ca etapa normala de evolutie, dand astfel solutii practice la probleme precum afilierea la un grup de companii sau chiar la vanzarea ori inchiderea afacerilor.
Lucrarea nu-si propune sa se substituie unei relatii permanente si utile a mediului de afaceri cu consultantii, asa cum, de altfel, arata chiar autorii in partea finala, insa, gasirea unei solutii corecte depinde in mare parte de identificarea corecta a problemelor cu care se confrunta managementul societatii.
Usurinta utilizarii acestui praxis este data, pe de o parte, de folosirea unui limbaj comun managementului operativ (in ciuda background-ului de exceptie a autorilor), cat si de prezentarea comparativa a diverselor situatii analizate, astfel ca si la o simpla lectura poate fi intrezarita o solutie."

Aurelian Opre
Consultant de afaceri
si Redactor-sef la revista Monitorul Fiscalitatii Internationale

Carti din aceeasi colectie

PARTENERI UNIVERSUL JURIDIC

VA RECOMANDAM

museum