Secretele relatiei cu presa - Sfaturi practice si studii de caz, Universul Juridic
12756310221blC7.jpg

Cod: 3540

Editura: Editura Universul Juridic

Data aparitiei: 2010

Colectia:

Pagini: 206

Disponibilitate: rezervare

Secretele relatiei cu presa - Sfaturi practice si studii de caz

Autor:Larisa Toader

Draga Juniorule,

Aceasta carte este pentru tine! Daca te simti nestiutor, daca ai impresia ca nu vei reusi niciodata sa vorbesti aceeasi limba cu seniorii din agentii, nu dispera! Toti am trecut prin asta! Oricata experienta am acumulat acum, am fost si noi o data ca tine!
Chiar daca ai facut greseli deosebit de grave (ai postat pe site obiectivele de business ale clientului sau nu ai negociat cu furnizorul un cost si a venit ulterior cu o suma exorbitanta), nu te descuraja, i se poate intampla oricui!

Da, noi, seniorii „destepti” si „priceputi in ale comunicarii”, cei care am uitat greutatile inceputului si ne imaginam ca un junior trebuie sa aiba doua capete si 10 maini ca sa ajunga la nivelul la care eram noi cand ne-am angajat, am fost si noi juniori! Aceasta carte este scrisa de un senior care nu a uitat cat este de greu sa gasesti o companie care sa te angajeze pe un salariu decent, atunci cand nu ai experienta! Si care inca isi aminteste cat de greu a fost sa invete „limba” si stilul de lucru al agentiilor, in momentul in care nu ti le explica nimeni.

Si ce alta modalitate mai simpla de a cunoaste aceasta „limba”, daca nu prin folosirea tuturor „englezismelor” utilizate curent in limbajul de agentie… Termeni precum „PR Blitz” sau „Media Library” nu vor mai avea nici un secret pentru tine! Dupa cum vei vedea, unii termeni au echivalent in limba romana, altii au un echivalent partial sau nu au deloc, insa important este sa stii ce inseamna, cand se utilizeaza si de ce. (Nu este nevoie sa ii folosesti, decat daca doresti sa le demonstrezi potentialilor angajatori ca vorbiti aceeasi limba☺).

Tu, Juniorule, ai doua calitati extraordinare care ne lipsesc noua, seniorilor din PR, plafonati in experienta noastra bogata: entuziasmul si creativitatea. Si mai ai ceva: o mare dorinta de cunoastere! Tu esti cel care primeste toate „maimutele1” din partea celorlalti: da telefoane, traduce, scrie comunicate etc., si de cele mai multe ori, face toate aceste lucruri cu mult entuziasm. Tu esti cel care vine cu idei proaspete si creative; chiar daca uneori faci si greseli, ele sunt inerente inceputului si numai cine nu munceste nu greseste! Important este ce inveti din aceste greseli! Sper ca aceasta carte sa iti fie utila si sa te ajute in demersurile pe care le faci pentru a te angaja cu succes intr-o agentie sau departament de PR. Desi prezinta o mica parte din activitatea unui PR-ist, si anume relatia cu presa, sper sa fie urmata de o alta care sa prezinte si alte fatete ale PR-ului.

Iar daca citind aceste randuri vei ajunge la concluzia ca nu iti doresti sa lucrezi in acest domeniu, inseamna ca mi-am indeplinit misiunea: aceea de a oferi informatii concrete, care sa ajute un student sa ia o decizie in deplina cunostinta de cauza.

Larisa Toader

Carti din aceeasi colectie