Cod: 848
ISBN: 978-973-127-001-2
Editura:
Data aparitiei: 2007
Colectia:
Pagini: 88
Disponibilitate: rezervare
Publicitatea comerciala
Autor:
12.00 lei
rezerva din ujmag.roLucrarea trece in revista factorii economici si de natura psihica ai publicitatii comerciale, de la traditionalele targuri de mostre, pana la televiziune
si internet, specifice zilelor noastre. Datele istorice au fost reduse la minim.
Publicitatea comerciala recurge, in scopul succesului, la o organizare caracteristica, lucrarea relevand astfel activitatea desfasurata de intermediari, de agentii sau centrale de cumparare, fara a pierde din vedere rezultatele, uneori criticabile, ale acestor demersuri.
Atentia este apoi indreptata asupra instrumentului juridic esential in domeniu - contractul de publicitate comerciala - cu precizari referitoare la suporti, la regizorul de publicitate, cat si la locatori sau concedenti de spatii publicitare.
Formele criticabile generate de abuzul publicitatii, precum mai ales inexactitatile, nu au fost nici acestea omise, aratandu-se influenta pe care o exercita asupra credibilitatii mesajului publicitar si sanctiunile pe care le comporta.
Imaginea concurentei comerciale este astfel mai deplin conturata, tinand seama de principalele sale coordonate economice si de ordin functional.