1362061041ih87k.jpg

Cod: 7220

ISBN: 978-973-127-732-5

Editura:

Data aparitiei: 2013

Colectia:

Pagini: 192

Disponibilitate: in stoc

Franciza. Francizarea

Autor:

Prezenta lucrare se doreste a fi un vademecum pentru toti cei interesati de aspectul dinamic al contractului de franciza.

Franciza este contractul prin care un comerciant denumit „francizor” permite unui alt comerciant numit „francizat” sa utilizeze marca francizorului, know-how-ul acestuia, sa distribuie un anumit produs sau serviciu al francizorului, ori sa fabrice un produs in conformitate cu standardele francizorului, in schimbul unei sume de bani platite de francizat, pentru a obtine accesul in reteaua comerciala a francizorului, precum si contra unor redevente periodice achitate de francizat in urma incasarilor obtinute de pe urma valorificarii bunurilor sau serviciilor produse ori prestate sub franciza.

Salut aparitia acestui nou volum si incurajez autoarea sa continue cercetarile in materia francizei, rezultatul eforturilor sale putand fi de un real folos persoanelor interesate de modul in care este reglementata franciza, precum si de diversele aplicatii practice ale contractului omonim, imbogatirea literaturii de specialitate fiind nu doar un simplu act cultural, ci si o contributie majora la mai buna intelegere a unui fenomen comercial din ce in ce mai des intalnit si mai complex: franciza.

Bogdan M. Chiritoiu
Presedintele Consiliului Concurentei

Carti din aceeasi colectie

PARTENERI UNIVERSUL JURIDIC

VA RECOMANDAM

museum